You are currently viewing Czy warto pracować z agencją PR?

Czy warto pracować z agencją PR?

Prowadzę restaurację w jednej z większych podwarszawskich miejscowości. Kiedy na początku roku, usłyszałam o postępującej w zastraszającym tempie epidemii w krajach azjatyckich, miałam przeczucie, że wirus dotrze także do Polski.

Skuteczne Public Relations

agencja public relationsW marcu wiedziałam, że nie mogę biernie czekać, aż sytuacja w naszym kraju stanie się naprawdę zła, musiałam działać, dopóki miałam środki. Profesjonalna agencja public relations pomogła przetrwać mojemu biznesowi najgorsze chwile. Jej pracownicy przejęli kontrolę nad profilem restauracji w mediach społecznościowych, a także stroną internetową. Kiedy polski rząd zapowiedział zamknięcie centrów handlowych, kin i restauracji, współpracujący ze mną zespół PR, zaplanował promocję, dzięki której w kilka dni moja restauracja zarobiła jedną trzecią miesięcznych przychodów. W czasie „zamknięcia” pomogli mi wdrożyć i rozreklamować usługę dowozu potraw do domów klientów. Moi pracownicy również bardzo mi pomogli w tym czasie. Nie chciałam nikogo zwalniać, więc kelnerki pracowały na zmianę w kuchni, jako pomoc kuchenna. Na szczęście mieliśmy ręce pełne roboty i spokojnie mogłam zrobić wszystkie opłaty i starczyło też na pensje dla pracowników. Mój szef kuchni znalazł też czas na wymyślenie nowych dań. Osoby z agencji poradziły mi, żebym wprowadziła nowe dania do karty na ponowne otwarcie lokalu. Bardzo się denerwowałam, kiedy mogliśmy znowu przyjmować gości. Moi pracownicy musieli przestrzegać wielu nowych zasad i nie wiedziałam, jak poradzą sobie z tym zadaniem.

Na szczęście moje obawy okazały się nieuzasadnione. Kelnerki szybko złapały nowy rytm pracy, a wprowadzone do karty dania zrobiły prawdziwą furorę. Niemal każdy z klientów, chciał ich spróbować. Dzięki współpracy z agencją PR udało się mojej firmie przetrwać kryzys.